adamkonrad adamkonrad
350
BLOG

Ważna wiadomość od administracji S24

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 3

cytat z podaniem źródła następuje parę linijek poniżej

zgodnie z wymogiem "© Artykuł jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystanie tylko pod warunkiem podania linkującego źródła."

podaję źródło tętniące

http://admini.salon24.pl/746569,komentowanie-notek-wazne-informacje

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Nowy sposób komentowania notek na początku spowodował trochę zamieszania, ale po kilku dniach widzimy, że funkcjonuje już bez problemów.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


komentarz 

:D:D:D

zezwalam na cytowanie bez źródła podania

śmiechem należy się dzielić

bez copycośtamu

-------------------------------------------------------------------------------------------

Witam dzielnych komentatorów!

:)

do: Andrzej Nowak

Nie mam konta na FB więc nie wiem

chyba w tej notce administracji coś na ten temat napisali

ale już wstęp do niej tak mnie rozczulił, że oczy mi zamgliło

a drgania spowodowane śmiechem, czytanie uważne uniemożliwiły

(oprócz mgły trzęsący się obraz)


do 

zdecydowanie tak
śmiech znieczula
:)

do: Andrzej Nowak
pełna zgoda, całkowicie to miejsce rozwalili
zero klimatu
zero rozmowy
jeszcze zaglądam z wieloletniego przyzwyczajenia
potraktowali blogerów jak swoich wrogów
gorzej
bo wrogów czasami się szanuje
tutaj zaś buta i zaślepienie
całkowite olanie opinii
i granie głupa

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości