adamkonrad adamkonrad
327
BLOG

Nasza kochana POrgawica

adamkonrad adamkonrad Polityka Obserwuj notkę 16

okiem obserwatorów obecnych na obradach EPL nad stanowiskiem wobec rezolucji PE na temat sytuacji w Polsce

za interią, która za niemiecką prasą

http://fakty.interia.pl/swiat/news-sz-kulisy-rezolucji-pe-ws-polski-my-albo-wy,nId,2276429

 

==Jednak niespodziewanie głos zabrał wiceprzewodniczący frakcji EPL, węgierski eurodeputowany Jozsef Szajer i zażądał, "aby UE nie wtrącała się w sprawy Polski". Autor artykułu w SZ Daniel Brössler informuje, że osoby obecne na posiedzeniu EPL w Strasburgu opowiadały, że obecni na sali europosłowie PO "pękali ze złości". ==

słodziaki - nieprawda?

świat się smieje - tak

==Europoseł Jarosław Wałęsa zażądał wręcz: "wy albo my". Taki postulat adresowano już do EPL "przynajmniej z zewnątrz", domagając się wykluczenia z EPL partii Fidesz (...). Wałęsa, jak informowali autora artykułu inni europosłowie, zagroził wystąpieniem z frakcji.===

:D

cóż

to :D

to cały mój komentarz

 



 

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka