adamkonrad adamkonrad
486
BLOG

Złą wiadomość dla...

adamkonrad adamkonrad Polityka Obserwuj notkę 40

Codziennie, czy co drugi dzień, wpadając na Onet czytam nową złą wiadomość dla PiSu. To już taka widać tradycja. Jak tytuł nie woła - zła wiadomość dla Dudy, to na pewno jest 'zła wiadomość dla Szydło albo Kaczyńskiego'. Po otwarciu notki okazuje się, że był jakiś sondaż, jakieś badanie, z którego wynika, że PiS wciąż cieszy się daleko największym poparciem wśród wszystkich partii. Jestem pewien, że bardzo to martwi wszystkich zwolenników PiSu i wymienionych w tytule adresatów.

Rozumiem, że ilość funkcjonariuszy w mediach duża, ale idiotyzmy też powinny mieć jakąś granicę. Chłopie, co notki wrzucasz, jeśli przyjdzie do Ciebie znów szef i każe zatytułować notkę - 'Zła wiadomość dla Dudy, Szydło czy Kaczyńskiego' powiedz mu, żeby się sam pod notką podpisał i nie bierz tego idiotyzmu na siebie.

 

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka