adamkonrad adamkonrad
524
BLOG

nowe zjawisko - sieroty po Bronku

adamkonrad adamkonrad Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

wpadam to na ten

to na tamten blog

rzucają się w oczy

sieroty po najostrzejszej fazie przemysłu pogardy PO
zbijają się teraz w kupki, by w seansach mało wyszukanego złorzeczenia znaleźć otuchę, wzajemne wsparcie 
stanęły w miejscu i tylko coraz bardziej się wzajemnie nakręcają
interesujące zjawisko ale i smutne
ciekawe czym się skończy - atakami fizycznej agresji, pęknięciem naczynka w głowie
trudno powiedzieć
nie wiem czy bym usuwał niecenzuralne wpisy, jeszcze sobie któryś krzywdę zrobi

myślę, że rząd jakoś powinien się tym zająć, jakieś domy opieki otworzyć, gdzie pomoc psychologiczną dostaną

w końcu za PO tak dzielnie walczyli

ktoś powinien się dziś czuć odpowiedzialny

 

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości