adamkonrad adamkonrad
241
BLOG

Tako każe konstytucja

adamkonrad adamkonrad Polityka Obserwuj notkę 15

Ponoć demokracja i konstytucja wymagają, by wybory co do których prawdłowości wszyscy mają spore wątpliwości zostały zatwierdzone.

I właśnie to, ponoć, służy prawu i demokracji.

Niezły dowcip.

Drodzy obywatele musicie zrozumieć, że prawo i konstytucja nie są od tego, by bronić wyborów jako wskazania woli obywateli. Są od tego, by wykazywać niemożność zakwestionowania wyborów w widoczny sposób sfałszowanych, wykoślawionych - jak zwał tak zwał.

Uczcie się obywatele jaka jest interpretacja prawa, całkowicie pomijająca taki drobiazg jak to czemu prawa mają służyć w praworządnym państwie.

A gdybyście nie wiedzieli, nie ma możliwości zmiany przepisów ułatwiających powstawanie takich 'uczciwych' wyborów, wprowadzenie kamer itp. Bo to brzydko nie mieć zaufania. No i rok to tak malo czasu skoro potrzeba pół. Ciekawy tylko jestem ile głosów obywateli trzeba będzie unieważnić w wyborach za rok, żeby wyszło że jest "demokratycznie". Stawiam na jakieś 30 procent.

Tako rzecze ponoć konstytucja. Skoro przemawia konstytucjonalista.

 

 

 

:D

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka