adamkonrad adamkonrad
836
BLOG

Chaos

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 104

 Te dźwięki

Można w nie włożyć ręce

Po łokcie

Wyciągnąć

Między palcami przecisnąć

Rozrobić

Pasta

 

Na płótnie wydychanym

Kręta krecha wędruje

Ogona unika

Się dzieli

Skapuje ciążeniem zniewalana

Wzlatuje przez ciążenie zgubiona

Pryska na strony

Cętkuje

 

Bo chaos musi być

 

Wzrok wiąże

Oddziały słów zbiera

W dziesiątki,

setki,

tysiące

w kwadratach maszerują

w trójkątach

Równo strzyżeni

Z przytupem

 

Włócznie tożsamości

Jakże błyskają

 

Tarcze

Dar przydrożnych Świętków

Dar zawieszonych modlitw

na paskach z sukni

Dar kołatek modlitewnych

Prezentuj broń!

Marsz!

 

A oko się wolno mgłą wypełnia

przez pęknięcia

 

 

Bo chaos musi być!

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości