adamkonrad adamkonrad
291
BLOG

Administracjo polecam

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 11

 Administracjo,

nic mi nie wiadomo by oprogramowanie blokujace reklamy bylo nielegalne

nie sądze też, by było niezgodne z regulaminem - przyznam nie sprawdzałem

dlatego także i Wam polecam

zdecydowanie ułatwia korzystanie z Salonu

Adblock jest i dla firefoxa

addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/adblock-plus/

i dla chrome

chrome.google.com/webstore/search/adblock

nie będziecie musieli przepisywać części reklamy do okienka weryfikującego po zainstalowaniu

 

jak donosza komentatorzy jest tez wtyczka dla Opery

"Dla Opery też jest. (chociaż na moim starszym kompie trochę spowalnia pracę, na razie się unormowało, ale jeśli mocno zaszkodzi, to pamiętajcie, żeby to odinstalować)

https://addons.opera.com/pl/extensions/details/opera-adblock/?display=en:

dzięki The Witcher

 

pozdrawiam serdecznie

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości