adamkonrad adamkonrad
1579
BLOG

101 notka

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 26

101 jest taką fajną liczbą, nie wiem dlaczego, ale jest, np. byłyl kiedyś sklepy 101 drobiazgów

strasznie ograne obrazy poniżej
więc może aż wstyd
ale co tam

nim kropla lot swój skończy
nim ziarno znów się wtuli
w bezładną masę piasku
jest chwila

nie znam chwil
przeniosłem wzrok
tam i tu z powrotem
ponoć tyle się wydarzyło…

pogardą i powagą
zastraszyć próbowałem
kupczącego skończonością
by nieskończoność sprzedał

nie chwilę

chyba jej naprawdę nie miał
choć pewny być nie mogę

płaszcz
płaszcz szczelny
płaszcz z wnętrzności
z galarety co oczy wypełnia
z włosów i oddechu

spływają bezradne krople
zsuwa się po nim piasek
ziarno za ziarnem
kropla po kropli

zwycięstwo

a ty chcesz w każdej kropli świat zawrzeć
wraz z całym jego czasem
pochylasz się
i już nie są wzgardzone

w każdej kropli nowy świat
od kwilenia
po bezładne ramię
i dłoń co się otworzy
i wypuści

każda kropla zamknięta
i każda równie szczera

tak różnie to widzimy…
ten sam świat

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości