adamkonrad adamkonrad
196
BLOG

wyładowania neuronów

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 6

To nie było tak,
że słońce, drzewo, że ptak
co gwizdał
kiedy w dupę dął mu wiatr

a raczej tak,
słońca blask rozczesywały drzewa
liśćmi dzieliły włókna
i spuszczały
światła tkaninę na trawę

i my
daleko zbyt
jak zawsze…

daleko, zbyt
trzymamy się za ręce
i czuję skórę twą
daleko, zbyt
stykają nam się głowy
czaszka o czaszkę trze
wyskoczyłbym i wskoczył
ja tu frustruję się
daleko, zbyt
oddechem przez twe nozdrza ja może wlecę dziś
daleko, zbyt
choć oddech twój mnie głaszcze
choć się ściskają usta
choć ciepło, wilgoć czuję
daleko, zbyt

wciąż ty tu, ja tam
albo na odwrót
wciąż nie możemy
a chciałbym by cząstki się objęły
i nie puszczały
a tak...
daleko zbyt i puszczę
a ty się wyrwiesz
do bani

choć mówią
ze rozdzielność obiektu i podmiotu
jest w tych kwestiach konieczna

więc, może było jednak tak
że słońce, drzewo, że ptak
co gwizdał
kiedy w dupę dął mu wiatr

a pod drzewem zając kicał
wielkanocne jajka znosił

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości